Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Online rewies & their impact in tourism business : Need For Strategic Handling of Consumer Reviews

Dharel, Yugesh (2021)

 
Avaa tiedosto
Yugesh Dharel (934.0Kt)
Lataukset: 


Dharel, Yugesh
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202103022851
Tiivistelmä
The thesis is about online reviews and their impact on tourism. Feedbacks in online platforms can make a huge impact on the tourism business. The present time is the age of the Internet and electronic devices. Almost all the sectors in business are affected by the Internet and electronic gadgets. The thesis revolves around tourism, the Internet, online consumer reviews, and its handling.

Online reviews and their strategic handling are influential factors for successful business operation in the tourism industry. Feedbacks are a guideline and can act as a ladder for growth and success. Whether it is negative or positive, reviews are always beneficial for companies if appropriately handled, and if business firms should show proactiveness in responding and solving consumer issues. The dominance of the Internet and booking platforms is growing year by year.

The thesis aims to determine the impact of online reviews on the tourism business and suggest strategic handling of online reviews for growth and survival. The objective is to understand the need for online reviews and strategic handling. The theoretical part is based on the book and online portals. The research process was done with quantitative analysis with the help of a questionnaire. The survey was conducted online.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste