Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Maatilamatkailu kohtaa Facebookin : Markkinointi sosiaalisessa mediassa

Pyysilta, Petri (2012)

Avaa tiedosto
Pyysilta_Petri.pdf (1.120Mt)
Lataukset: 


Pyysilta, Petri
Tampereen ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012060612001
Tiivistelmä
Työ oli toimeksianto hämeenkyröläisiltä Timo ja Anna Mäkelältä, jotka ovat aloittamassa maatilamatkailutoimintaa kesällä 2012. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään parhaat kanavat ja keinot markkinointiin sosiaalisessa mediassa.

Tutkimus toteutettiin havainnoimalla Talosen tilaa Hämeenkyrössä, ja käyttämällä havainnoinnin apuna sosiaalisen median ja matkailumarkkinoinnin teorioita.

Tutkimuksen johtopäätöksissä todettiin, että sosiaalinen media ja maatilamatkailu eivät vielä kohtaa parhaalla mahdollisella tavalla. Tutkimus osoitti, että Talosen tilan markkinoinnissa tulee tulevaisuudessa käyttää ainakin yleisimpiä sosiaalisen median kanavia. Markkinoinnin tulee olla sisältö- ja tarinakeskeistä sekä oikea-aikaista ja suunniteltua.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste