Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Digimarkkinointia tehokkaasti & tuloksellisesti: digimarkkinoinnin opas pienyrittäjille


 
Avaa tiedosto
LAB_2021_16.pdf (2.981Mt)
Lataukset: 


Editoija
Toivonen, Lotta
Vihtonen, Joanna
LAB-ammattikorkeakoulu
2021
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-827-355-7
Tiivistelmä
#Digitie – Digiosaamista maaseudun yrittäjille ja VENLA – koulutusta verkossa ja langattomasti –hankkeet ovat syntyneet halusta tukea Hämeen pk-yrittäjien digimarkkinoinnin osaamista.

EU:n Maaseuturahaston rahoittamassa #Digitie-hankkeessa (1.9.2018–31.3.2021) on kehitetty valmennusmalli, jolla edistetään maaseudun yrittäjien digitaalisen markkinoinnin osaamista ja hyödyntämistä liiketoiminnan kasvattamiseksi.

Euroopan sosiaalirahaston (ESR) VENLA- hankkeessa (1.9.2018–31.1.2021) on kehitetty Taskukoulu-mobiilisovellus, josta löytyy helposti yritystoiminnassa hyödynnettävää itseopiskelumateriaalia erilaisiin digimarkkinoinnin aihepiireihin ja työkaluihin liittyen.

Tämä kyseinen opas on tarkoitettu erityisesti pienyrittäjille, jotka haluavat kehittää suunnitelmallisesti yrityksensä digimarkkinointia. Samalla opas antaa katsauksen aihepiiriin myös muille kiinnostuneille. Oppaaseen on koottu pienyrittäjälle keskeisimpiä suunnitteluun vaikuttavia asioita digitaalisen näkyvyyden rakentamisen kannalta. Opas auttaa yrittäjiä digimarkkinoinnin suunnittelussa sekä palvelujen ostamisessa.

Yrittäjän kannattaa kuitenkin miettiä, mihin on järkevää käyttää omaa aikaa. Digimarkkinointi vaatii perehtymistä, jos halutaan saavuttaa parhaat mahdolliset tulokset. Mainontaa ja muita digimarkkinoinnin toimenpiteitä voi tehdä ihan hyvin itse, jos yrittäjällä itsellään on osaamista ja innostusta. Kuitenkin digimarkkinoinnin laajemmassa hyödyntämisessä kannattaa jo harkita asiantuntijakumppanin hankkimista. Kumppanin valinta kannattaa kuitenkin tehdä harkiten, ja palvelun sisältö on varmistettava.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste