Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Arkista Paskaa Oy

Horn, Susanna (2021)

 
Avaa tiedosto
Sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Arkista Paskaa Oy (3.297Mt)
Lataukset: 


Horn, Susanna
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202104235604
Tiivistelmä
Maailma on viimeisten vuosien aikana muuttunut digitaalisten viestintävälineiden ja kanavien lisääntyessä. Tämä on aiheuttanut sen, että käytämme aikaa ja käyttäydymme eri tavalla kuin esimerkiksi kymmenen vuotta sitten. Sen seurauksena on syntynyt tarve uudenlaiselle markkinoinnille: sisältömarkkinoinnille, jonka tavoitteena on luoda arvoa sille asiakasryhmälle, jolle sisältö on suunnattu

Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona yritykselle Arkista Paskaa Oy. Yritys myy omaperäisellä huumorilla itse tuotettuja graafisia tuotteita, samaa huumoria ymmärtäville asiakkaille. Opinnäytetyönä tehdään yritykselle sisältömarkkinointisuunnitelma, jonka tavoitteena on helpottaa yrittäjän työtaakkaa varmistamalla markkinoinnin suunnitelmallinen toteutus.

Opinnäytetyö alkaa teoriaosuudella, joka käsittelee markkinointiviestintää ja sisältömarkkinointia. Markkinointiviestintä luvussa avataan lyhyesti digitaalista ja sosiaalista markkinointia. Sisältömarkkinoinnissa käydään läpi sisältöstrategia ja siihen kuuluvat elementit. Näiden lisäksi esitellään muutama sisällönsuunnittelun avuksi luotu menetelmä

Sisältömarkkinointisuunnitelman toteutus aloitetaan taustatutkimuksella. Tutkimuksessa kerätään tietoa yrityksen asiakasryhmästä tutkimalla käytössä olevien Facebook ja Instagram tilien, sekä verkkosivun analytiikka. Tietoja täydennetään kyselytutkimuksella. Tulosten pohjalta luodaan yritykselle ostajapersoona, joka edustaa tyypillisintä asiakasta.

Suunnitelma luodaan hahmottelemalla alkuun strategian elementit vastaamalla kysymyksiin: kenelle sisältö suunnataan, mitä sillä tavoitellaan ja miten se toteutetaan. Strategian pohjalta luodaan suunnitelma. Opinnäytetyö kirjoitetaan pääsääntöisesti syksyllä 2020. Työ aloitetaan kesäkuussa 2020 ja sen on määrä valmistua keväällä 2021.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste