Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen yritykselle SK Drones Oy

Palonen, Linda (2021)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö_Theseus.pdf (557.0Kt)
Lataukset: 


Palonen, Linda
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105067350
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää yrityksen SK Drones Oy sosiaalisen median markkinointia. Opinnäytetyössä tarkastellaan yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita suhteessa sosiaalisen median markkinointiin, ja pyritään löytämään ratkaisuja haasteisiin, jotka ovat olleet tavoitteiden saavuttamisen tiellä.

Työ noudattaa rakenteeltaan niin sanottua vetoketjumallia, eli kukin aihealue käsitellään kerrallaan yhtenä kokonaisuutena. Teoriaosuus ja empiria etenevät siis lomittain. Alussa käydään läpi sosiaalisen median markkinoinnin käsitteitä ja teoriaa pääpiirteittäin. Työn edetessä tarkastellaan yrityksen keskeisiä haasteita sosiaalisen median markkinoinnin kehittämistä koskien, käyttäen apuna SWOT-analyysia, sekä löydetään niihin ratkaisuja ja uusia käytännöllisiä toimintamalleja SOSTAC-mallia hyödyntäen.

Koska yritys tuottaa visuaalisesti ja teknisesti korkealuokkaisia kuvia ja videoita, rajataan sosiaalisen median markkinoinnin kehittämisen kanaviksi Facebook ja Instagram, joissa visuaalisuutta päästään tuomaan esiin parhaiten.

Opinnäytetyö tarjoaa hyödyllistä tietoa, käytännönläheisiä vinkkejä ja esimerkkejä sosiaalisen median valjastamisesta onnistuneeseen markkinointiin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste