Opas asiakkaan tunnistamiseen ja profilointiin B2C -myyntityössä kokeneille myyjille
Ahvenjärvi, Lassi (2021)
Avaa tiedosto
Lataukset:
Ahvenjärvi, Lassi
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105178882
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105178882
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tehdä myynnin vuorovaikutuspsykologiaan liittyvä
opas osaksi toimeksiantajayrityksen myyjävalmennuksia. Oppaassa käsitellään eri teorialähdepohjaisia asiakasluokitteluita, jotka on tiivistetty oppaassa käytännönläheiseksi ja
helpoksi oppimateriaaliksi. Oppaan teossa on huomioitu toimeksiantoyrityksen myyntikäytännöt, -säännöt sekä -infrastruktuuri, jotta opas olisi käyttäjäkuntansa näköinen.
opas osaksi toimeksiantajayrityksen myyjävalmennuksia. Oppaassa käsitellään eri teorialähdepohjaisia asiakasluokitteluita, jotka on tiivistetty oppaassa käytännönläheiseksi ja
helpoksi oppimateriaaliksi. Oppaan teossa on huomioitu toimeksiantoyrityksen myyntikäytännöt, -säännöt sekä -infrastruktuuri, jotta opas olisi käyttäjäkuntansa näköinen.