Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Opas asiakkaan tunnistamiseen ja profilointiin B2C -myyntityössä kokeneille myyjille

Ahvenjärvi, Lassi (2021)

 
Avaa tiedosto
Opas asiakkaan tunnistamiseen ja profilointiin B2C -myyntityössä kokeneille myyjille.pdf (303.1Kt)
Lataukset: 


Ahvenjärvi, Lassi
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105178882
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tehdä myynnin vuorovaikutuspsykologiaan liittyvä
opas osaksi toimeksiantajayrityksen myyjävalmennuksia. Oppaassa käsitellään eri teorialähdepohjaisia asiakasluokitteluita, jotka on tiivistetty oppaassa käytännönläheiseksi ja
helpoksi oppimateriaaliksi. Oppaan teossa on huomioitu toimeksiantoyrityksen myyntikäytännöt, -säännöt sekä -infrastruktuuri, jotta opas olisi käyttäjäkuntansa näköinen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste