Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tila ilman selkeää brändiä : Case Särkyneen Zetorin Tila

Turpeinen, Jenna (2021)

 
Avaa tiedosto
Tila ilman selkeää brändiä, Case Särkyneen Zetorin Tila (1.569Mt)
Lataukset: 


Turpeinen, Jenna
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021052410689
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia työnantajani Tapio Turpeisen omistaman juhla- ja kokouspaikan, Särkyneen Zetorin Tilan, brändiä sekä sen mahdollisuutta toimia omana brändinään ilman Turpeisen henkilöbrändiä.

Teoriaosiossa käydään läpi tutkimuksen erilaiset tutkimusmenetelmät, eli kvalitatiivinen ja kvantitatiivinen tutkimusmenetelmä sekä triangulaatiomenetelmä. Teoriaosassa käydään myös läpi mitä on brändihallinto, sekä mikä brändi on ja mitä se sisältää. Opinnäytetyön empiirinen osio sisältää kvantitatiivisen tutkimuksen, jonka aineisto perustuu anonyymisti täytettävän nettilomakkeen vastauksiin, sekä kaksi puhelinhaastattelua, jotka toimivat perustana kvalitatiiviselle tutkimuksille. Kvantitatiivisessa tutkimuksessa halutaan saada yleinen mielipide juhla- ja kokoustiloista sekä mitä niiltä toivotaan. Turpeiselle tehtävissä kvalitatiivisissa haastatteluissa halutaan saada tietää Särkyneen Zetorin Tilan taustatiedot sekä Turpeisen mielipide Särkyneen Zetorin Tilan tilasta ja brändistä. Toinen kvalitatiivinen haastattelu tehdään henkilöille, jotka ovat jo olleet Särkyneen Zetorin Tilan asiakkaina. Tällä tutkimuksella halutaan saada asiakkaiden mielipide Särkyneen Zetorin Tilasta sekä sen brändistä. Näitä haastatteluita vertaamalla triangulaatiomenetelmän avulla pyritään saamaan tietoa, josta voidaan muodostaa suosituksia Särkyneen Zetorin Tilalle, jotta se voisi vahvistaa brändiään ja kilpailukykyään.

Tutkimuksen tuloksena on, että Särkyneen Zetorin Tila voi toimia omana brändinään myös ilman Turpeista. Tila tosin tulee muuttumaan sekä ilmapiiriltään että tyyliltään Turpeisen astuessa pois sen johtopaikalta. Särkyneen Zetorin Tilan on myös panostettava enemmän viihtyisyyteen, sekä muihin seikkoihin, kuten kokouslaitteistoon ja erilaiseen markkinointiin saavuttaakseen täyden potentiaalinsa itsenäisenä brändinä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste