Miesten muodin jälleenmyyjien ja käyttäjien kohtaaminen
Bister, Jesse (2021)
Lataukset:
Bister, Jesse
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105209641
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105209641
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on tutkia Suomen suurimpiin kuuluvat miesten muodin jälleenmyyjien ja miesten muodin käyttäjien kohtaamista nykypäivänä. Tarkoituksena on selvittää, mistä Suomen suurimpiin kuuluvien miesten muodin jälleenmyyjien käyttäjätietoisuus tulee ja mihin heidän valikoimansa perustuu. Tätä tietoa on tarkoitus verrata kohderyhmän tekemiin havaintoihin opinnäytetyöhön valituissa liikkeissä kyselyluotaimen ja kohderyhmän avulla.
Opinnäytetyössä esitettyihin tutkimuskysymyksiin vastataan pääosin asiantuntijahaastatteluiden ja kyselyluotaimen avulla. Tämän lisäksi opinnäytetyön tueksi on otettu eri lähteistä taustatietoa tukemaan opinnäytetyössä syntyvää uutta tietoa. Aikaisempia kuluttajatutkimuksia on myös otettu lähteisiin mukaan, joihin voi verrata kyselyluotaimen tuloksia.
Työn tuloksena saatiin hyvin tiivis ja rajattu selvitys siitä, millaisena opinnäytetyöhön valittu kohderyhmä näkee kevään 2021 miesten vaatevalikoiman opinnäytetyöhön valituissa miesten vaateosastoilla.
Opinnäytetyössä esitettyihin tutkimuskysymyksiin vastataan pääosin asiantuntijahaastatteluiden ja kyselyluotaimen avulla. Tämän lisäksi opinnäytetyön tueksi on otettu eri lähteistä taustatietoa tukemaan opinnäytetyössä syntyvää uutta tietoa. Aikaisempia kuluttajatutkimuksia on myös otettu lähteisiin mukaan, joihin voi verrata kyselyluotaimen tuloksia.
Työn tuloksena saatiin hyvin tiivis ja rajattu selvitys siitä, millaisena opinnäytetyöhön valittu kohderyhmä näkee kevään 2021 miesten vaatevalikoiman opinnäytetyöhön valituissa miesten vaateosastoilla.