Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Application of digital media as a marketing tool amongst Nepalese start ups : Case Company: Kritya Hub

Mainali, Hasan; Dhakal, Uddhav (2021)

 
Avaa tiedosto
Uddhav Dhakal & Hasan Mainali (1.648Mt)
Lataukset: 


Mainali, Hasan
Dhakal, Uddhav
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021052510913
Tiivistelmä
This thesis aimed to identify the importance and key impacts of digital marketing in Nepalese startups. The changing business environment and digital innovations have changed the way of doing business and resulted in the emergence of digital marketing around the globe. The main subject of this thesis is digital marketing in the start-up businesses of Nepal, how is it being applied, and how effective it is.

More specifically, we will explore why digital marketing has been so vital for businesses in Nepal and how they have capitalized on all that digital marketing has to offer. The study also aims to understand the adaptation of digital marketing, its current limitations, and prospects in the Nepalese market.

To achieve the objective of the thesis, an in-depth conversation was made with a startup working on the digital marketing domain and its clients to gain knowledge about the current market scenario. The thesis research was conducted in a quantitative method; besides, data were collected through an online questionnaire survey.

The findings confirmed that the future of marketing is in digital media because consumers are spending increasing amounts of time online. The thesis was concluded with suggestions on how businesses in Nepal can further incorporate digital marketing strategies for business growth.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste