Haku
Viitteet 1-5 / 5
Hakijatutkimus 2017
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan vuonna 2017 Jyväskylän ammattikorkeakouluun (JAMK) hakeneiden opiskelijoiden mielikuvia (brändi-imago) Jyväskylän ammattikorkeakoulusta. Vastaava tutkimus toteutettiin myös vuosina 2013, ...
Hakijatutkimus 2016 : Jyväskylän ammattikorkeakoulu
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan vuonna 2016 Jyväskylän ammattikorkeakouluun (Jamk) hakeneiden opiskelijoiden mielikuvia Jyväskylän ammattikorkeakoulusta. Vastaava tutkimus toteutettiin myös vuosina 2013, 2014 ja 2015, ...
Keskisuomalaisten yritysten ja korkeakoulujen yhteistyön nykytila ja tulevaisuuden mahdollisuudet : Coworking learning space – TKI 2.0
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä tutkimuksessa kartoitetaan keskisuomalaisten yritysten näkemyksiä yritysten ja korkeakoulujen välisestä yhteistyön nykytilasta ja tulevaisuuden mahdollisuuksista. Kohderyhmän ovat Keski-Suomen alueella toimivat ...
Hakijatutkimus 2015 : Jyväskylän ammattikorkeakoulu
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan vuonna 2015 Jyväskylän ammattikorkeakouluun (Jamk) hakeneiden opiskelijoiden mielikuvia Jyväskylän ammattikorkeakoulusta. Vastaava tutkimus toteutettiin myös vuosina 2013 ja 2014, mikä ...
Hakijatutkimus 2018 : Jyväskylän ammattikorkeakoulu
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan vuonna 2018 Jyväskylän ammattikorkeakouluun (JAMK) hakeneiden opiskelijoiden mielikuvia Jyväskylän ammattikorkeakoulusta. Vastaava tutkimus toteutettiin myös vuosina 2013, 2014,2015, 2016 ...