Haku
Viitteet 1-5 / 5
Ennusteiden käyttö osana sisälogistiikan resursointia
(2019)
Tutkimus on tehty yhteistyössä Suomen Transval Group Oy:n kanssa. Tutkimuksen avulla haluttiin selvittää, voidaanko sisälogistiikan volyymien ennusteita hyödyntää osana tehokas-ta resursointia. Tutkimus kohdennettiin Suomen ...
Elinkeinoelämän lavapalveluasiakkaiden asiakastyytyväisyys
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Vestia Yrityspalvelut Oy. Toimeksiantajalle asiakastyytyväisyydessä oli tärkeänä osana palveluiden toimivuus. Työn tavoitteena oli kehittää lavapalveluasiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. ...
Komposiittiteollisuuden yrityksen toimitusvarmuuden parantaminen
(2022)
CSI Composite Solutions and Innovations Oy on kotimainen vuonna 2006 perustettu komposiittirakenteita suunnitteleva ja valmistava yritys. CSI kasvaa voimakkaasti ja on viimeisien vuosien saatossa muuntautunut prototyyppejä ...
Mieleenpainuvan asiakaskokemuksen tuottaminen B2B-myyntitapaamisessa
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miten voidaan luoda mieleenpainuva ja lisäarvoa tuottava asiakaskokemus yhdessä asiakaspolun kosketuspisteessä, mikä sen sisältö voisi olla ja mitä mieltä asiakkaat olivat sisällöstä. Opinnäytetyö ...
Jakelupalvelun optimointi
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää ja parantaa Lindström Oy:n Kaakkois-Suomen jakelua optimoinnin, sekä uusien jakelustrategioiden visualisointien avulla. Optimoinnin avulla on mahdollista vähentää ajettuja kilometrejä ...