Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median ja verkkosivujen kehittämissuunnitelma Naturellement Oy:lle

Napola, Satu (2021)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö.pdf (2.344Mt)
Lataukset: 


Napola, Satu
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021060113061
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa yhteistyökumppanina toimivalle yritykselle sosiaalisen median ja verkkosivujen kehittämissuunnitelma. Tarkoitus oli, että yritys voi tulevaisuudessa hyödyntää suunnitelmaa digitaalisen markkinointinsa kehittämisessä ja kasvattaa sen avulla yritysbrändin tunnettuutta luotettavana maahantuontiyrityksenä kuluttajien keskuudessa. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina toimi kotimainen luonnonkosmetiikan maahantuontiyritys Naturellement Oy.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa esiteltiin yhteistyökumppaniyritys ja sen toimintaympäristö sekä käsiteltiin yleisesti digitaalista markkinointia, verkkosivuja, sosiaalista mediaa ja sen kanavia. Lisäksi teoriaosuudessa esiteltiin sellaiset strategia- ja suunnittelumallit, joita hyödynnettiin työn toiminnallisessa osuudessa strategisten suuntaviivojen luomisen tukena. Työn toiminnallisessa osuudessa luotiin kehittämissuunnitelma, joka sisälsi strategiset peruspilarit digitaaliselle markkinoinnille sekä konkreettiset kehittämiskohteet ja -ehdotukset yrityksen sosiaaliseen mediaan ja verkkosivuille. Suunnitelma antoi yhteistyökumppaniyritykselle käsityksen siitä, mitkä olivat sen sosiaalisen median ja verkkosivujen kehittämiskohteet, ja siitä, millä toimenpiteillä yrityksen tunnettuutta kuluttajien keskuudessa saatiin kasvatettua. Tuotoksena syntyneen kehittämissuunnitelman toteuttamisvaihe eli käyttöönotto jäi yrityksen vastuulle, ja tarkoitus oli, että suunnitelman toteuttamisen avulla yritys pääsisi etukäteen asettamiinsa tavoitteisiin. Työn lopussa esiteltiin muutamia työkaluja sisällöntuottamisen ja tulosten mittaamisen tueksi, joita yritys voisi halutessaan käyttää hyväksi kehittämissuunnitelman toteuttamisvaiheen yhteydessä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste