Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

The Future Development of The New County Hotel

Viinikka, Eeva-Lotta (2012)

 
Avaa tiedosto
eeva-lotta.viinikka.BNI09.final.pdf (1.757Mt)
Lataukset: 


Viinikka, Eeva-Lotta
Hämeen ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012112716781
Tiivistelmä
TIIVISTELMÄ

Tämän tutkielman tarkoituksena oli kartoittaa ”The New County Hotel” hotellin tämänhetkiset kilpailuolot ja sen, kuinka se voisi parantaa toimintaansa pysyäkseen kilpailukykyisenä. Hotelli sijaitsee Isossa-Britanniassa Gloucesterissa Lounais-Englannissa.

Tutkielman teoreettinen osuus käsittelee nykyistä kilpailutilannetta hotellialalla sekä mitä kilpailukyky tarkoittaa. Teoriaosuus esittää myös tutkimustuloksia sosiaalisen median tärkeydestä nykyajan markkinataloudessa ja miten niin sosiaalinen media, sekä word-of-mouth -markkinointi on muokannut yritysten markkinointitottumuksia.

Tutkielman tutkinnallinen osuus rakentuu haastatteluista, joissa pyrittiin selvittämään hotellin eri tasojen (omistaja, ylempi-johto, alempi-johto sekä työntekijä) mielipiteet hotellin imagosta ja sen markkinoinnista. Tutkimusosuus esittää myös tuloksia asiakaskyselystä, jonka tarkoituksena oli kartoittaa mitä markkinointikanavaa asiakkaat itse käyttävät eniten ja mitä kautta he kuulivat itse hotellista. SWOT–analyysissa tutkimuksen laatija esitetään havaintoja hotellista ja sen toiminnasta.

Tutkimustulokset osoittavat, jotta pysyäkseen kilpailukykyisenä myös tu-levaisuudessa yrityksen täytyy selvittää sen sisällä kytevät ongelmat ja hakea niihin ratkaisuja. Sen täytyy myös luoda kunnollinen markkinointisuunnitelma, jotta se kykenisi tavoittamaan enemmän omaan asiakasseg-menttiinsä kuuluvia asiakkaita sekä lisäämään näkyvyyttään markkinoilla. Markkinoinnin lisäämä asiakasliikenne sekä vilkastunut toiminta parantavat myös henkilökunnan motivoituneisuutta, sekä auttavat rakentamaan ammattimaisemman työympäristön.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste