Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kuvien ja automaattisesti tuotettujen videoiden tehokkuus Facebook-mainonnassa : case Music.Info Finland Oy

Jokinen, Antero (2021)

 
Avaa tiedosto
Opinnaytetyo_Jokinen_Antero.pdf (1.335Mt)
Lataukset: 


Jokinen, Antero
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105036701
Tiivistelmä
Toimeksiantajalla oli tarve kehittää Facebook-mainontaansa hyödyntämällä kuvia ja videoita. Videoiden suosio sisältömarkkinoinnissa on noussut vuosien varrella, mutta videoiden tekeminen on usein työläs ja hankala prosessi. Toimeksiantaja halusi selvittää kuinka automaattisesti tuotettuja videoita voi hyödyntää Facebook-mainonnassa ja toimivatko ne tehokkaammin mainonnassa kuin kuvat. Kuvien ja automaattisesti tuotettujen videoiden tehokkuutta tutkittiin keräämällä laajasti tietoa tutkittavasta aiheesta ja tekemällä kaksi Facebook-mainoskampanjaa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste