Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Ilmajoen Musiikkijuhlat -tapahtuman palveluiden kehittämissuunnitelma

Mäkelä, Maarit (2021)

 
Avaa tiedosto
Makela_Maarit.pdf (1.001Mt)
Lataukset: 


Mäkelä, Maarit
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021060313843
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Ilmajoen Musiikkijuhlat -tapahtumalle. Ilmajoen Musiikkijuhlat on uutta suomalaista oopperaa tuottava tapahtuma, joka pyrkii tekemään oopperamusiikkia helpommin lähestyttäväksi, tukien samalla kotimaisia tekijöitä ja uraansa aloittelevia oopperasolisteja.
Opinnäytetyön aihe juontui toimeksiantajan tarpeesta kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä tapahtumaan ja sen palveluihin. Työn tarkoituksena on selvittää, miten tapahtuman palveluita tulisi kehittää asiakkaan näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin asiakaskyselyä hyödyntäen. Asiakaskyselyn avulla kartoitettiin asiakkaiden tyytyväisyyttä, toiveita ja kehitysehdotuksia tapahtuman suhteen.
Asiakaskyselyyn vastasi kokonaisuudessaan 1105 henkilöä ja tutkimus osoitti, että asiakkaat ovat pääosin hyvin tyytyväisiä tapahtuman tarjoamiin palveluihin. Esiin nousi kuitenkin joitain kehittämistä kaipaavia osa-alueita. Tutkimuksen tulosten perusteella esitetään kehitysehdotuksia tapahtuman palveluihin.
Työn teoriaosuus käsittelee tapahtuman kehittämistä yleisellä tasolla sekä tapahtuman omistajan vastuita kehitystoimintaan liittyen. Lisäksi teoriaosuudessa käsitellään lyhyesti asiakaslähtöisyyttä ja asiakaskohtaamisten kosketuspisteitä, sekä asiakaskokemuksen muodostumista.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste