Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Brand renewal and developing member services in a non-profit organization

Ilmonen, Riikka (2012)

 
Avaa tiedosto
Ilmonen_Riikka.pdf (1.042Mt)
Lataukset: 


Ilmonen, Riikka
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012112716884
Tiivistelmä
Aito HSO ry (ent. Tradenomi HSO Sihteerit ry) on ammattijärjestö, non-profitorganisaatio, joka muutti nimeään ja ilmettään vuonna 2011.

Tässä opinnäytetyössä yritetään selvittää järjestön jäsenten mielipiteitä tapahtuneisiin uudistuksiin sekä jäsenten mielipiteitä Aito HSO:n tarjoamiin jäsenpalveluihin, joita ovat mm. erilaiset tapahtumat, koulutukset ja alennukset.

Tutkimus suoritettiin kvantitatiivista tutkimustapaa käyttäen jäsenkyselynä marras-joulukuussa 2011 Webropol-lomakkeen avulla, joka lähetettiin koko jäsenistölle sähköpostitse. Kyselyyn vastasi kaiken kaikkiaan 344 henkilöä. Kysely sisälsi myös useita avoimia kommenttikenttiä, joissa kysyttiin yksityiskohtaisia mielipiteitä uudistuksista.

Kaiken kaikkiaan tulokset osoittavat, että nimi-ja ilmeuudistus on ollut onnistunut prosessi myös jäsenistön mielestä, kun yli 70% vastanneista valitsi vaihtoehdon ’erinomainen’ tai ’hyvä’ tämän osion kaikissa kolmessa kysymyksessä. Myös jäsenpalveluiden nykyiseen määrään oltiin tyytyväisiä, sillä yli 86% vastaajista piti määrää sopivana.

Vapaat kommentit mahdollistivat suositusten tekemisen järjestölle sen tulevaisuutta ajatellen. Tutkija antaa kolmenlaisia suosituksia Aito HSO:lle; ensinnäkin, kehitysehdotuksia Aito HSO:n jäsenlehti Aidolle ja järjestön nettisivuille; toiseksi, jäsenpalveluiden määrän lisäämisen eläköityneille tai vanhemmille jäsenille ja erityisesti pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuville jäsenille; sekä kolmanneksi uuden brändin jatkuvan seurannan.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste