Aftermovie tapahtumamarkkinoinnissa
Kuoppasalmi, Mikko (2021)
Kuoppasalmi, Mikko
2021
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021060814952
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021060814952
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö tutkii, millainen on hyvä aftermovie ja miten se toimii markkinoinnin tukena sekä työvälineenä. Työssä esitellään aftermovien peruselementit ja mihin sitä käytetään ja millaisia työrooleja aftermovien tekeminen vaatii ja mitä tulee ottaa huomioon.
Työn tavoite on selvittää mistä koostuu hyvät tapahtumavideot ja mitä hyötyä niistä on yrityksille, artisteille, brändeille ja palveluille.
Työn tavoite on selvittää mistä koostuu hyvät tapahtumavideot ja mitä hyötyä niistä on yrityksille, artisteille, brändeille ja palveluille.