Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen yrityksessä

Konu, Konsta (2021)

 
Avaa tiedosto
Konsta Konu.pdf (1013.Kt)
Lataukset: 


Konu, Konsta
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061315886
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on tehty laatutekstiilejä ja niihin liittyviä tuotteita myyvälle Kangas-keskukselle. Työssä tehtiin markkinointiviestintäsuunnitelma kotisivujen sekä sosiaalisen median näkyvyyden ja tuottavuuden parantamiseksi. Tärkein tavoite oli auttaa yritystä parantamaan hakukonenäkyvyyttä sekä ymmärtämään, kuinka sosiaalista mediaa pystyy hyödyntämään yrityksen markkinoinnissa ja viestinnässä.

Yrityksen tämänhetkinen tilanne sosiaalisessa mediassa ja verkossa on heikko. Julkaisut sosiaalisessa mediassa eivät tavoita toivottua määrää potentiaalisia asiakkaita, sillä sisällön tuottamiseen, sen suunnitteluun ja analysoimiseen ei ole panostettu tarpeeksi.
Kotisivujen näkyvyys hakukoneessa ei ole toivotulla tasolla, ja asiakkaat ostavat verkkokaupasta lähinnä vain tarjouskankaita. Yrityksen kivijalkaliike on ollut toiminnassa jo pitkään Seinäjoella, ja paikallisesti yritys tunnetaan laadukkaista tuotteistaan sekä hyvästä palvelustaan. Yritys toivoisi kumminkin, että verkkokauppaa pystyttäisiin hyödyntämään paremmin ja sitä kautta myymään tuotteita paremmin myös muualle Suomeen.

Markkinointiviestintäsuunnitelma keskittyi sekä sosiaalisen median kanaviin että kotisivuihin, mutta pääpaino oli kuitenkin sosiaalisen median puolella, sen kanaviin ja viestintäkeinoihin perehtymisessä. Kotisivujen kehittämistä tutkitaan myös suunnitelmassa, mutta sivut ovat jo hyvällä mallilla visuaalisesti ja verkkokauppa toimii. Sivuilla on kuitenkin joitakin ongelmakohtia, ja hakukoneoptimoinnissa on paljon parannettavaa, jotta saadaan lisää asiakkaita.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste