Kun nälkä iskee. Visuell identitet för nya produkter vid Vaasan Leipämö.
Hartman, Sara (2021)
Lataukset:
Hartman, Sara
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061716300
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061716300
Tiivistelmä
Ett arbete i visuell kommunikation och formgivning för Lantmännen Unibake inför lanseringen av nya saltiga produkter under brandet Vaasan Leipämö. Som grafiker har jag skapat ett koncept, bakformar, visuellt material för marknadsföring samt deltagit i plan för produktfotografering. Resultatet är en produkt som följer varumärkets visuella uttryck men som samtidigt skiljer sig från de söta produkterna.
Lantmännen Unibaken visuaalisen viestinnän ja graafisen suunnittelun työ Vaasan Leipämön brändin alla lanseerattaville uusille suolaisille tuotteille. Graafisena suunnittelijana olen luonnut konseptin, paistomuotit ja muun markkinoinnin visuaalisen materiaalin. Lisäksi osallistuin tuotekuvauksen suunnitteluun. Tuloksena on tuote, joka seuraa tuotemerkin visuaalista ilmaisua, mutta eroaa samalla makeista tuotteista.
Lantmännen Unibaken visuaalisen viestinnän ja graafisen suunnittelun työ Vaasan Leipämön brändin alla lanseerattaville uusille suolaisille tuotteille. Graafisena suunnittelijana olen luonnut konseptin, paistomuotit ja muun markkinoinnin visuaalisen materiaalin. Lisäksi osallistuin tuotekuvauksen suunnitteluun. Tuloksena on tuote, joka seuraa tuotemerkin visuaalista ilmaisua, mutta eroaa samalla makeista tuotteista.