Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Chatbot application to improve companies’ competitiveness in tourism sectors

TRAN, THI PHUONG LINH (2021)

 
Avaa tiedosto
Thesis_Tran_Linh.pdf (1.073Mt)
Lataukset: 


TRAN, THI PHUONG LINH
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021072916892
Tiivistelmä
Chatbots can be used effectively to raise the competitiveness of tourism organizations and companies. The purpose of the research is offering best practices of adoption chatbots to companies in tourism factors. The research aims to observe the chatbots’ adoption in tourism sectors in hope of strengthening companies’ competitiveness and providing recommendation for better chatbots implementation in tourism. In previous research, the authors investigate chatbots performances in tourism’s business by assessment of each respective case study. Therefore, the big insights of objective phenomena or events are not analysed carefully. To fill this gap, the author examines chatbot’s adoption in more generated context. The methodology to conduct the study is qualitative method with semi-structured interviews associating with 6 experts in IT and Tourism. The inductive reasoning approach with explorer purpose helps to collect data to answer research questions and achieve thesis’s aim. The conclusion of the research offers the best practice for tourism practitioners and service providers into chatbots implementation for driving revenue and elevation of customer’s number.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste