Z-sukupolven brändimielikuvat energiajuomamarkkinoilla
Pohjola, Markus (2021)
Pohjola, Markus
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021082017062
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021082017062
Tiivistelmä
Meneillään oleva terveysbuumi tuo markkinoille jatkuvasti uusia terveellisiä tuotteita tai aina kin terveellisenä markkinoituja tuotteita, joiden todellinen terveellisyys jää monesti kuluttajan oman näkemyksen varaan. Näin tapahtuu myös energiajuomien kategoriassa, jossa markki noille on noussut viimeisen vuosikymmenen aikana kymmeniä niin sanottuja terveellisiä vaih toehtoja energiajuomille. Ovatko nämä terveellisenä markkinoidut energiajuomat terveelli sempiä, kuin perinteiset energiajuomat vai onko kaikki vain taitavaa markkinointia?