New Dealer Onboarding Process
Takatalo, Leevi (2021)
Takatalo, Leevi
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021111120051
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021111120051
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on tehty KTM Nordic Oy:lle, ja sen tarkoitus on avata prosessia, joka tapahtuu, kun uusi jälleenmyyjä liitetään olemassa olevaan KTM Group kauppiasverkostoon.
Tämä raportti kuvaa miten New Dealer Onboarding Process-teos sai alkunsa ja toteutettiin, sekä avaa teoksen teon aikana syntyneitä sivutuotteita ja niiden tarpeita.
Opinnäytetyö synnytti yli 100-sivuisen New Dealer Onboarding Process- teoksen, joka onnistui avaamaan uuden jälleenmyyjän sisäänajo- sekä prospektointiprosessin, sekä poiki lukuisia sivutuotoksia, joiden tehtävänä oli helpottaa ja nopeuttaa omalta osaltaan koko prosessin läpiviemistä. This thesis work has been done for KTM Nordic, and its purpose is to open up the process of adding a new dealer to the pre-existing KTM Group dealer network.
This report describes how the making of the manual got started and how it was executed, as well as going into detail about all the different side products that were produced during the making of the manual.
As a result of this thesis work, over 100 pages of information regarding the New Dealer Onboarding Process was born, and along with it numerous of side products that were tasked to assist and fasten the whole process.
Tämä raportti kuvaa miten New Dealer Onboarding Process-teos sai alkunsa ja toteutettiin, sekä avaa teoksen teon aikana syntyneitä sivutuotteita ja niiden tarpeita.
Opinnäytetyö synnytti yli 100-sivuisen New Dealer Onboarding Process- teoksen, joka onnistui avaamaan uuden jälleenmyyjän sisäänajo- sekä prospektointiprosessin, sekä poiki lukuisia sivutuotoksia, joiden tehtävänä oli helpottaa ja nopeuttaa omalta osaltaan koko prosessin läpiviemistä.
This report describes how the making of the manual got started and how it was executed, as well as going into detail about all the different side products that were produced during the making of the manual.
As a result of this thesis work, over 100 pages of information regarding the New Dealer Onboarding Process was born, and along with it numerous of side products that were tasked to assist and fasten the whole process.