Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakaskokemus second hand -vaateliikkeessä : Miela Preloved -kehitystyö

Laaksonen, Ida (2021)

 
Avaa tiedosto
Laaksonen_Ida.pdf (1.373Mt)
Lataukset: 


Laaksonen, Ida
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-Ida_Laaksonen_Opinnäytetyö
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin second hand -liikkeen asiakaskokemusta ja siihen vaikuttavia tekijöitä. Työn tavoitteena oli kehittää asiakaskokemusta second hand -liikkeessä ja saada laajempi kuva asiakaskokemukseen vaikuttavista teki-jöistä. Tarkoituksena oli luoda ideakirja, joka auttaa toimeksiantajaa kehittämään asiakaskokemusta vastaamaan yrityksen asiakasprofiileita. Opinnäytetyö koostettiin kolmesta osa-alueesta teoriasta, tutkimuksesta ja työn lopputuloksesta. Teoriaosuudessa luotiin kattava kuva asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä.

Tutkimusmenetelmänä tässä opinnäytetyössä käytettiin kyselyä, joka toteutettiin määrällisenä tutkimuksena. Kyselyn tarkoituksena oli saada laajempi käsitys vastaajien aiemmista kokemuksista second hand ostoksilla. Keskeisiä tutkimus-tuloksia oli vastaajien toiveet liittyen second hand shoppailuun. Monet vastaajat liittivät asiakaskokemukseen myös liiketilan viihtyisyyden ja siksi se tuotiin osaksi opinnäytetyön lopputulosta.

Ideakirja luotiin työn teoriaosuuden ja tutkimustulosten pohjalta kokoamaan yhteen koko opinnäytetyö. Kyselyn vastausten analyysin avulla luotiin toimeksiantajalle asiakasprofiilit, jotka esitettiin työn lopputuloksessa. Ideakirja on ajankohtainen opas yrittäjille asiakaskokemuksen kehittämiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste