Näytä suppeat kuvailutiedot

Digital Marketing Plan: hyvinvointi soile jussila

Salo, Tomi (2021)

dc.contributor.authorSalo, Tomi
dc.date.accessioned2021-11-19T13:59:58Z
dc.date.available2021-11-19T13:59:58Z
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/507798
dc.description.abstractTämä opinnäytetyö on tehty hyvinvointi ja kauneus alalla olevalle yritykselle nimeltä Hyvinvointi Soile Jussila. Yritys toimii pääsääntöisesti Suomessa, mutta pystyy myös palvelemaan kansainvälisiä asiakkaita. Hyvinvointi Soile Jussilan tärkein tuote on tällä hetkellä magneettiripset, jota yritys myy erilaisissa sosiaalisen median alustoissa kuten Facebook, Instagram ja YouTube. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia digitaalista markkinointia ja sitä kautta luoda Hyvinvointi Soile Jussilalla uusi digitaalisen markkinoinnin strategia. Opinnäytetyön teoria osuudessa käydään ensin läpi mitä digitaalinen markkinointi on ja mitkä ovat sen työkalut. Digitaalinen markkinointi on tuonut yrityksille lukemattomia mahdollisuuksia tavoittaa asiakkaitaan esimerkiksi sosiaalisen median alustoissa. Käyttämällä oikeita digitaalisen markkinoinnin työkaluja, yrityksellä on mahdollisuus menestyä digitaalisen markkinoinnin kovassa kilpailussa. Aineisto opinnäytetyön tutkimus osaan on kerätty yrityksen online asiakkaille teetetyllä asiakaskyselyllä sekä kahdella teemahaastatteluilla, joiden avulla tutkija halusi selvittää yrityksen digitaalisen markkinoinnin tilan sekä luoda SWOT- analyysin yrityksen digitaalisen markkinoinnin ympäristöstä. Tutkielman johtopäätöksenä on, että Hyvinvointi Soile Jussilan täytyy yksinkertaistaa ja tehdä pitkän tähtäimen digitaalisen markkinoinnin strategia. Yrityksen kannattaa keskittyä muutamaan tärkeään digitaalisen markkinoinnin alustaan, kuten Facebook, Instagram, YouTube ja nettisivut. Nämä yleisimmät alustat on myös yrityksen online asiakkaiden käyttämiä alustoja ollakseen yhteydessä Hyvinvointi Soile Jussilaan sekä ostaakseen yrityksen tuotteita.-
dc.language.isofin-
dc.rightsfi=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|sv=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|en=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|-
dc.titleDigital Marketing Plan: hyvinvointi soile jussila-
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-2021111920741-
dc.subject.specializationInternational Business-
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|-
dc.subject.ysomarketing-
dc.subject.ysosocial media-
dc.subject.ysodigital marketing-
dc.relation.contractorHyvinvointi Soile Jussila-
dc.subject.disciplineBachelor Of International Business-
annif.suggestions.linkshttp://www.yso.fi/onto/yso/p5878|http://www.yso.fi/onto/yso/p20774|http://www.yso.fi/onto/yso/p23942|http://www.yso.fi/onto/yso/p20405|http://www.yso.fi/onto/yso/p15152|http://www.yso.fi/onto/yso/p5156|http://www.yso.fi/onto/yso/p5575|http://www.yso.fi/onto/yso/p29366|http://www.yso.fi/onto/yso/p3128|http://www.yso.fi/onto/yso/p23851en


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot