Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma Advance U

Mäkipernaa, Heikki (2021)

 
Avaa tiedosto
Makipernaa Heikki.pdf (353.6Kt)
Lataukset: 


Mäkipernaa, Heikki
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021112622024
Tiivistelmä
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Advance U:lle, joka on tekijän oma toiminimiyritys. Advance U on fyysiseen valmennukseen erikoistunut valmennuspalvelu, jonka tavoitteena on tuotetarjooman laajentamisen myötä kasvattaa liiketoimintaa, joka puolestaan edellyttää suunnitelmallista markkinointia.

Opinnäytetyön tavoitteena on laatia Advance U:n tarjoamille palveluille markkinointisuunnitelma, jota lähdetään toteuttamaan vuoden 2022 alusta lähtien. Markkinointisuunnitelma on rakennettu markkinoinnin yleiseen teoriapohjaan perustuen, josta on johdettu käytännön toimintasuunnitelma sovellettuna Advance U:n nykytilanteeseen, brändiin ja tarpeisiin peilaten.

Teoriaosuus käsittelee markkinoinnin yleisiä periaatteita, pohjautuen sekä suomen- että
englanninkielisiin lähteisiin alan ammattilaisilta. Markkinoinnin tarkoitus, kilpailukeinot, suunnitelmallisuus ja lähtökohta-analyysit on avattu ensin teoriassa, jonka jälkeen niitä on sovellettu käytäntöön Advance U:n tarpeiden mukaisesti. Advance U:lle ominaisia asioita on myös avattu työssä helpottamaan lukijan tulkintaa teorian viemisestä käytäntöön.

Opinnäytetyönä markkinointisuunnitelma on laadittu syksyn 2021 aikana.

Markkinointisuunnitelman ajankohta on yritykselle suotuisa, sillä sen verkkokauppa, brändi ja toimintamallit ovat saaneet konkreettisen muodon ja alustan kevään 2021 suuntaaviin opintoihin liittyen. Tämä opinnäytetyö on tehty Advance U:n käyttöön vastaamaan yrityksen tarpeita, mutta se soveltuu myös hyvin minkä tahansa palvelualan pienyrityksen markkinointisuunnitelmaa edesauttavaksi rungoksi ja pohjaksi.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste