Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kiinteistövälitysalan toiminimiyrittäjän markkinointiviestinnän suunnittelu

Vilma, Svärd (2021)

 
Avaa tiedosto
Svard_Vilma.pdf (711.2Kt)
Lataukset: 


Vilma, Svärd
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021120323661
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella Tmi Kiinteistönvälittäjä Sanna Palosaaren markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä brändin rakentamiseen, sen prosesseihin ja henkilöbrändäykseen. Toisena tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin ja markkinointivies-tinnän keinoihin. Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli laatia markkinointivies-tintäsuunnitelma Tmi Kiinteistönvälittäjä Sanna Palosaarelle.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään brändin rakentamista, markkinointiviestinnän suunnittelunprosessia ja valittuja markkinointiviestinnän keinoja. Brändin rakentamisessa käydään läpi henkilöbrändäystä ja brändin rakentamisen prosessia ja sen eri vaiheita. Markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin kuuluvat vaiheet ovat tilanneanalyysi, tavoitteiden määrittely, budjetin määrittely, kohde-ryhmien määrittely, keinojen valinta, organisointi ja aikataulutus, sekä seuranta ja arviointi. Markkinointiviestinnän keinoista käsitellään keinot, jotka ovat yrittäjälle hyödyllisimmät ja tärkeimmät.

Opinnäytetyön teoreettisen viitekehyksen pohjalta luotiin markkinointiviestintäsuunnitelma hyödyntäen markkinointiviestinnän valittuja keinoja. Markkinointiviestinnän keinoiksi valittiin Facebook, Instagram, lehtimainonta, henkilökohtainen myyntityö, suhdetoiminta ja myynninedistäminen. Markkinointiviestinnän aikataulutuksen avuksi laadittiin vuosikello, jonka avulla markkinointiviestintäsuunnitelmaa on helppo toteuttaa ja seurata.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste