Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kampaamo Silkkitukan ja Kauneuskeskus Lumikin yhteistyön kehittäminen : asiakastapahtumamallien suunnittelu

Rankinen, Johanna (2012)

 
Avaa tiedosto
Rankinen_Johanna.pdf (579.8Kt)
Lataukset: 


Rankinen, Johanna
Turun ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012121319422
Tiivistelmä
Lähtökohtana tällä opinnäytetyöllä on kehittää toimeksiantajayritysten välistä yhteistyötä sekä suunnitella heille toimivat asiakastapahtumamallit, joita he voivat käyttää apuna järjestäessään yhteisiä asiakastapahtumia tulevaisuudessa. Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena tutkimuksena, jota varten haastateltiin kahden toimeksiantajayrityksen omistajaa, Kampaamo Silkkitukan Riitta Hyrkästä sekä Kauneuskeskus Lumikin Eila Heikkistä. Haastattelujen avulla selvitettiin yritysten taustaa, ideologiaa ja toimintatapoja tukemaan asiakastapahtumamallien suunnittelua. Lisäksi haastateltiin uuden yrityksen, Hiusmuotoilua tunteella omistajaa Riika Isoviitaa. Uutena kauneudenhoitoalan yrittäjänä Isoviidalta saatiin tietoa ja ideoita tämän päivän markkinoinnista ja mainonnasta, minkä perusteella tehtiin kehitysehdotuksia toimeksiantajayrityksille tälle liiketoiminnan osa-alueelle.
Asiakastapahtumamallit (liite 1) muodostettiin edellä mainittujen yrityshaastattelujen sekä työhön kootun tietoperustan pohjalta, jossa on hyödynnetty liiketoimintaan liittyvää kirjallisuutta ja Internetiä. Asiakastapahtumamalleista muodostettiin kolme erilaista versiota ja ne sisältävät useita vaihtoehtoja ja vinkkejä yritysten asiakastapahtumien järjestämiseen. Lisäksi suunniteltiin asiakastapahtumarunko (liite 2), jota voi käyttää apuna tapahtuman suunnitteluvaiheessa. Asiakastapahtumarungon voi myös lähettää asiakkaalle tapahtumakutsun muodossa, tai liitteenä kutsun yhteydessä tiedottamaan tulevasta tapahtumasta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste