Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma rekrytointiin : Celectus Oy:n kasvun turvaaminen

Karhinen, Joonas (2012)

 
Avaa tiedosto
Karhinen_Joonas.pdf.pdf (1.360Mt)
Lataukset: 


Karhinen, Joonas
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2012
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012122120280
Tiivistelmä
Celectus Oy on uusmyynnin palveluyritys, joka tarjoaa yrityksille yksinkertaisia ja tehokkaiksi havait-tuja keinoja myynnin lisäämiseksi. Vuosittain yritys tekee yli 1,5 miljoonaa asiakaskohtaamista. Kas-vussa olevan yrityksen tarve osaavaan henkilökuntaan on suuri. Celectus Oy tarvitsee lisää työnteki-jöitä turvatakseen kasvun. Soveltuvien työntekijöiden rekrytoinnin lisänosteen saavuttaminen markkinoinnilla oli opinnäytetyön tavoite.

Opinnäytetyö toteutettiin kehittämistutkimuksena, jossa hyödynnettiin kvantitatiivista meneltel-mää. Menetelmällä selvitettiin rekrytoitaville markkinoinnissa hyödynnettävää rikastuttavaa sisältöä ja sopivia markkinointikanavia. Kehittämistutkimuksen tarkoituksena oli selvittää uusi ja tehok-kaampi tapa kasvattaa työpaikkahakemuksien määrää Celectus Oy:lle. Tutkimus toteutettiin kerää-mällä potentiaalisesta kohderyhmästä taustatietoja, soveltamalla Engagement-teoriaa, hyödyntä-mällä benchmarkingia ja ideoimalla näiden pohjalta uusi markkinointisuunnitelma rekrytointiin.

Ideointivaihe toteutui soveltamalla miellekarttaa ja yhteenrunttaamisen -ideointitekniikkaa. Loppu-tuloksena muodostui uudenaikainen ja huomiota herättävä markkinointisuunnitelma Celectus Oy:lle. Suunnitelma koostui seitsemästä kampanjasta. Markkinointikampanjat olivat vuorovaikuttei-sia ja kohderyhmää rikastuttavia. Saadun palautteen perusteella Celectus Oy oli tyytyväinen opin-näytetyön ideoihin.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste