Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kentän luominen peliprojektiin

Mankinen, Vesa (2012)

 
Avaa tiedosto
Mankinen_Vesa.pdf (1.914Mt)
Lataukset: 


Mankinen, Vesa
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201301291840
Tiivistelmä
Viime vuosina visuaaliset efektit tietokonepeleissä ja elokuvissa ovat kehittyneet mel-kein fotorealistisiksi. Teknologia on antanut artisteille mahdollisuuden luoda melkein realistisia ympäristöjä peleihin tai elokuviin.

Opinnäytetyön tarkoituksena on oppia 3D mallinnuksen perusteet, grafiikan luominen Blender ja Photoshop ohjelmia käyttäen ja luoda tarvittava grafiikka peliprojektin testi kenttään.

Case osa opinnäytetyöstä sisältää grafiikan suunnittelun ja luomisen peliprojektiin. Luominen sisältää objektien mallintamisen ja teksturoinnin. Mallin typologin suunnittelun ja viimeiseksi kaiken yhdistämisen valmiiksi objekteiksi ja peliprojektin testikentäksi.

Työn lopputuloksena syntyi graafinen osuus peliprojektin testikentästä, jota käytetään myöhemmin testiympäristönä pelin muiden osien luomisessa ja testauksessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste