Asiakaspalautelomake Satakunnan ammattikorkeakoulun Palvelukeskus Soteekkiin
Markula, Emma (2013)
Markula, Emma
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201304184571
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201304184571
Tiivistelmä
Tämän projektiluontoisen opinnäytetyön aiheena oli kehittää Satakunnan ammattikorkeakoulun Palvelukeskus Soteekin Porin ja Rauman toimipisteiden toimintaa ja laatua. Tavoitteena oli perehtyä Palvelukeskus Soteekin toimintaan ja suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaspalautelomake, joka sopii kaikkien Palvelukeskus Soteekin tuottamien erilaisten palvelujen laadun kartoittamiseen.
Projektin teoriaosuudessa käsiteltiin keskeisinä käsitteinä Palvelukeskus Soteekki, palvelun laatu ja asiakaspalaute. Keskeiset käsitteet sisälsivät tietoa Palvelukeskus Soteekista ja sen tuottamista erilaisista palveluista, yleisesti palvelun laadun lisäksi tietoa sosiaali- ja terveysalan palvelujen laadusta ja aikaisemmista tutkimuksista ja asiakaspalautteesta, asiakastyytyväisyydestä ja asiakaspalautelomakkeesta.
Asiakaspalautelomake kehitettiin keskeisten käsitteiden avaamisen pohjalta ja Palvelukeskus Soteekin toiveiden mukaisesti. Projektiluontoisen opinnäytetyön tuloksena syntyi asiakaspalautelomake, jonka avulla Palvelukeskus Soteekki voi kerätä tietoa asiakkaidensa kokemuksista erilaisten palveluiden suhteen ja voi osaltaan sen perusteella kehittää toimintaansa.
Projektin teoriaosuudessa käsiteltiin keskeisinä käsitteinä Palvelukeskus Soteekki, palvelun laatu ja asiakaspalaute. Keskeiset käsitteet sisälsivät tietoa Palvelukeskus Soteekista ja sen tuottamista erilaisista palveluista, yleisesti palvelun laadun lisäksi tietoa sosiaali- ja terveysalan palvelujen laadusta ja aikaisemmista tutkimuksista ja asiakaspalautteesta, asiakastyytyväisyydestä ja asiakaspalautelomakkeesta.
Asiakaspalautelomake kehitettiin keskeisten käsitteiden avaamisen pohjalta ja Palvelukeskus Soteekin toiveiden mukaisesti. Projektiluontoisen opinnäytetyön tuloksena syntyi asiakaspalautelomake, jonka avulla Palvelukeskus Soteekki voi kerätä tietoa asiakkaidensa kokemuksista erilaisten palveluiden suhteen ja voi osaltaan sen perusteella kehittää toimintaansa.