Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sähköisen palvelun asiakastyytyväisyys

Palmu, Tiina (2013)

 
Avaa tiedosto
Palmu Tiina.pdf (551.4Kt)
Lataukset: 


Palmu, Tiina
Turun ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305077054
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakastyytyväisyystutkimuksen avulla, ovatko asiakkaat tyytyväisiä sähköiseen tietojärjestelmään ja miten sitä tulisi kehittää asiakkaiden tarpeille sopivammaksi.

Teoriaosuudessa määriteltiin keskeiset käsitteet: asiakastyytyväisyys, palvelu ja sähköinen tietojärjestelmä.

Työn empiriaosuus koostui asiakastyytyväisyyskyselystä, joka lähetettiin kaikille toimeksiantajan asiakkaille, joilla on käytössään sähköinen tietojärjestelmäpalvelu. Kyselyn avulla saatiin selville, miten asiakkaat kokivat tietojärjestelmän toimivuuden, käyttöönoton ja siihen kohdistuvat odotukset sekä tarpeet.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste