Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakaspalautelomakkeen laadinta Kotoraitti Oy:lle

Tikkala, Minna; Anttila-Ojanperä, Laura (2013)

 
Avaa tiedosto
Tikkala_Minna.pdf (1.783Mt)
Lataukset: 


Tikkala, Minna
Anttila-Ojanperä, Laura
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305107588
Tiivistelmä
Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä terapia- ja perhepalvelukeskus Kotoraitti Oy:n edustajien eli yrityksen toimitusjohtajan ja Tampereen toimintayksikön johtajan kanssa. Yritys tilasi opinnäytetyön, jonka tuloksena syntyisi työväline asiakaspalautteen hankkimiseksi. Yrityksen tavoitteena on hyödyntää asiakaspalautetta työtoiminnan laadun arvioinnissa ja kehittämisessä.

Opinnäytetyön ensisijaisena tavoitteena oli laatia Kotoraitin käyttöön asiakaspalautelomake, jossa huomioitiin yrityksen toiveet. Asiakaspalautelomakkeen laadinnassa hyödynnettiin yrityksen omavalvontasuunnitelmaa ja asiakaspalautteen hankintaan liittyvää teoriatietoa sekä aikaisempaa tutkimustietoa aiheesta. Opinnäytetyö toteutettiin kehittämistyönä, joka eteni vaiheittain toiminnan suunnittelusta toteutukseen ja edelleen arviointiin.

Yrityksen edustajien ehdotusten pohjalta asiakaspalautelomakkeeseen laadittiin yhteensä neljä teemaa. Teemat olivat esitiedot, kokemus Kotoraitin palveluista, palveluiden merkitys ja lomakkeen arviointi. Asiakaspalautelomakkeen viimeisessä teemassa kysyttiin lomakkeen ulkoasuun, sisältöön ja kehittämiseen liittyviä kysymyksiä. Siten laadittua asiakaspalautelomaketta arvioitiin Kotoraitin edustajien ja asiakkaiden palautteiden perusteella. Opinnäytetyön tuotoksena syntyi asiakaspalautelomake, jonka jatkokehittämiseksi yrityksen edustajat, asiakkaat ja opinnäytetyöntekijät esittivät kehitysehdotuksia. Laadittu asiakaspalautelomake toimii pohjana lopullisen lomakkeen kehittämisessä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste