Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Lapsi tapahtuman asiakkaana : Palvelutuotemallinnus lastentapahtumasta

Poikkimäki, Merja (2013)

 
Avaa tiedosto
Lapsi tapahtuman asiakkaana.pdf (827.4Kt)
Lataukset: 


Poikkimäki, Merja
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305209685
Tiivistelmä
Lastentapahtumat ovat ottaneet paikkansa suomalaisessa kulttuuritarjonnassa. Tämä opinnäytetyö on suunnattu aloitteleville lastentapahtumajärjestäjille linjaamaan seikkoja, jotka kannattaa huomioida järjestettäessä tapahtumia lapsille ja lapsiperheille.

Opinnäytetyön lähtökohtana oli palvelutuotemallin hyödyntäminen lastentapahtuma suunnittelussa ja toteutuksessa. Teoriaosuus käsittelee palvelutuotetta yleensä. Käytännön osiossa teorian palvelutuotemallia sovelletaan lastentapahtumaan. Lastentapahtuman palvelutuotemallinnus on koottu haastattelujen perusteella saaduista tuloksista. Haastatteluun osallistui viisi suomalaista lastentapahtumajärjestäjää ja yksi turvallisuusalan asiantuntija. Vastauksista löytyneiden yhtenäisyyksien perusteella käsiteltäviksi nousivat aiheet muun muassa lastentapahtumien ohjelmasta, turvallisuudesta ja ruokapalveluista. Työssä sivutaan myös muita oleellisia tarpeita, joita järjestäjän kannattaa miettiä lastentapahtuman suunnitteluvaiheessa.

Palvelutuotemalli on monipuolinen työkalu palveluiden suunnitteluun ja toteutukseen. Jotta lastentapahtuman palvelutuotemallinnus saadaan soveltumaan myös lastentapahtumien järjestämiseen, on siihen yhdistettävä palvelutuotannon edellytykset (palvelukonsepti, -prosessi, järjestelmä) ja laadukkaan palvelun seitsemän kriteeriä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste