Haku
Viitteet 1-5 / 5
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Viestintää ja jaettua vastuuta : Maailma kylässä -festivaalin ruokapalveluiden tuotantoprosessi ympäristötyön välineenä
(2020)
Maailma kylässä -festivaalilla on kahdenlaisia asiakkaita: tapahtumassa vierailevia kuluttajia sekä palvelutuotantoon osallistuvia yhteistyökumppaneita kuten ruokamyyjiä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata Maailma kylässä ...
Ulkoisen viestinnän suunnitelma: Case Suomen draama- ja teatteriopetuksen liitto – FIDEA ry
(2020)
Tämä opinnäytetyö on konstruktiivinen tutkimus, jonka tavoitteena on kehittää Suomen draama- ja teatteriopetuksen liitto – FIDEA ry:n ulkoista viestintää viestintäsuunnitelman avulla. FIDEA on vuodesta 1972 asti toiminut ...
Ympäristöneuvontaa ja viestintäpaketteja : Ympäristöviestintäpalveluiden kehittäminen Lassila & Tikanojan Tapahtumapalveluille
(2020)
Suomessa tapahtumien ympäristöviestintä on vielä hieman alkutekijöissään. Osa tapahtumista tekee jo jonkin verran tai paljon ympäristötekoja, mutta niistä viestimiseen tarvitaan tukea. Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää ...