Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

The Point of Clicking : Roles of Cutscenes in Adventure Games

Delahay, Anayte (2013)

 
Avaa tiedosto
Anayte_Delahay.pdf (5.741Mt)
Lataukset: 


Delahay, Anayte
Tampereen ammattikorkeakoulu
2013
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013052711085
Tiivistelmä
Tutkimuksessa analysoidaan välianimaatioiden käyttöä kahdessatoista eri graafisessa seikkailupelissä. Aineisto on valittu myyntimäärien, kriitikkoarvioiden ja listasijoitusten perusteella. Jokaisesta aineiston pelistä analysoidaan yksi pidempi välianimaatio. Analyysin pohjana on etukäteen laadittu jaottelu seikkailupelianimaatioiden yleisistä käyttötarkoituksista.

Opinnäytetyöhön kuuluu lisäksi tapaustutkimus, jossa tutkimuksen löydöksiä sovelletaan uuden seikkailupelin animaatiosuunnitteluun ja toteuttamiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste