Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Multimediellt stöd- och undervisningsverktyg för ett direkt maximalt syreupptagningstest - en praktisk tillämpning

Pietilä, Matias; Dahllund, Oskar (2013)

 
Avaa tiedosto
tod och undervisningsverktyg for ett direkt maximalt syreupptagningstest en praktisk tillampning.pdf (583.5Kt)
Lataukset: 


Pietilä, Matias
Dahllund, Oskar
Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013061213941
Tiivistelmä
Opinnäytetyö käsittelee multimediallista tuki- ja oppimistyökalun luomisprosessia. Sisältö käsittelee suoraa maksimaalista hapenottokyvyn kuntotestiä juoksumatolla. Materiaali muokattiin konkreettiseksi tuotteeksi, jonka kulmakivet perustuvat suoraan niihin oppi-mis-, havainnoimis- sekä huomioimisteorioihin, joita kuvataan tässä raportissa. Opinnäy-tetyö on tehty yhteistyössä ammattikorkeakoulu Arcadan kanssa. Tavoite oli luoda peda-gogisesti oikein koottu tuki- ja oppimistyökalu liikunta- ja hyvinvointiopiskelijoiden tu-eksi. Universaalinen kognitiivinen kuormitusteoria (Cognitive Load Theory) toimii työmme runkona. Teorian avulla perustelemme ja selkeytämme ihmisen oppimisprosessien taustat. Kyseinen teoria toimii havainnoimis- sekä huomioimisteorioiden ohella suunnanantajina tuotteen kognitiiviselle muotoilulle. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ja sen kirjoittaminen ja kehittäminen perustuu prosessinkuvaukseen. Kirjallinen osa selostaa ja perustelee toimintatapoja ja prosessin kulkua lopullisen tuotteen (flash-DVD) luo-misessa. Kirjallisessa osassa opinnäytetyön tulos on kokonaisvaltainen prosessikuvaus, tuote edustaa vuorostaan opinnäytetyön konkreettista tulosta. Opinnäytetyön sisältö ko-rostaa multimediallisen oppimistyökalun hyötyjä sekä kuvaa, perustelee ja selventää, mi-ten toimiva tuote voidaan kehittää.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste