Salon kaupungin markkinointi sosiaalisessa mediassa
Tabell, Anna (2013)
Tabell, Anna
Turun ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013061213945
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013061213945
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee Salon kaupungin nykyistä viestintää ja markkinointia, sekä esittää uusia keinoja markkinoida kaupunkia sosiaalisessa mediassa. Sosiaalisen median välineiksi on valittu blogit, Facebook ja Twitter.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään Salon kaupungin nykyistä tilannetta, vahvuuksia sekä kaupungin yleisiä toimintatehtäviä. Kuntaviestinnän kenttää käsitellään niin Salon kuin muidenkin kuntien näkökulmasta. Salon nykyisiä sosiaalisen median työkaluja arvioidaan ja esitetään uusia käyttömahdollisuuksia sekä toimintatapoja.
Teoriaan pohjaten ja Salon tilanteeseen keskittyen, luodaan Salon kaupungin työntekijöille sosiaalisen median käyttöopas.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään Salon kaupungin nykyistä tilannetta, vahvuuksia sekä kaupungin yleisiä toimintatehtäviä. Kuntaviestinnän kenttää käsitellään niin Salon kuin muidenkin kuntien näkökulmasta. Salon nykyisiä sosiaalisen median työkaluja arvioidaan ja esitetään uusia käyttömahdollisuuksia sekä toimintatapoja.
Teoriaan pohjaten ja Salon tilanteeseen keskittyen, luodaan Salon kaupungin työntekijöille sosiaalisen median käyttöopas.