Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Establishing an online store in the furniture retail business : Case study of Lähdesmäki Oy

Kareno, Justus (2013)

 
Avaa tiedosto
Kareno_Justus.pdf (1.025Mt)
Lataukset: 


Kareno, Justus
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013111517095
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia, selventää ja kuvata huonekaluliikkeen verkkokaupan perustamista. Työssä tutkittiin sekä verkkokaupan perustamiseen liittyvää yleistä prosessia että alakohtaista huonekalujen jälleenmyyntiin vaikutta-via seikkoja. Työssä käsitellään sähköisen kaupankäynnin kehittymistä yleisesti sekä huonekalujen jälleenmyynnissä. Sähköisen kaupankäynnin eroja perintei-seen kivijalkamyymälän toimintaan käsitellään ja vertaillaan. Huonekalujen jäl-leenmyyjien sähköisen kaupankäynnin kehitystä seurataan vertailemalla alalla toimivien liikkeiden toimintaa sähköisessä ympäristössä.

Käytännön tutkimus toteutettiin työskentelemällä verkkokaupan perustamisproses¬sin vastuuhenkilönä. Työssä kuvataan Lähdesmäki Oy:n verkkokaupan suunnittelu – ja perustamisprosessia alkuperäistavoitteiden asettamisesta toteutuneen verk¬kokaupan hallinnointiin ja käyttämiseen. Verkkokaupan perustamisprosessin eri vaiheet ja niiden toteutuksen kokonaisvaikutusta verkkokauppaan tutkitaan.

Tutkimuksen tuloksena esitetään prosessin eri vaiheisiin liittyviä ohjeita ja ehdo-tuksia, joiden avulla perustamisvaiheessa esiin tulevia ongelmia voi minimoida ja välttää. Verkkokaupan perustaminen vaatii sekä teknistä osaamista että sähköisen kaupankäynnin erikoispiirteiden hallitsemista asetettujen tavoitteiden saavuttami¬seksi. Henkilökunnan koulutus, logistiikan järjestely sekä sähköinen markkinointi ovat tekijöitä, joihin tutkimuksen perusteella tulee kiinnittää huomiota ennen verk¬kokaupan perustamisprosessin aloittamista.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste