Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kansainvälisen konferenssin järjestäminen : Case: Nordic World Heritage-konferenssi

Laine, Minna (2013)

 
Avaa tiedosto
MinnaLaine.pdf (1.624Mt)
Lataukset: 


Laine, Minna
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013120119238
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomenlinnan hoitokunta. Suomenlin-nan hoitokunta on opetus- ja kulttuuriministeriön alainen itsenäinen virasto, jonka tehtävänä on hallinnoida, ylläpitää, restauroida ja esitellä Unescon maailmanperintökohteisiin kuuluvaa Suomenlinnan merilinnoitusta.

Suomenlinnan hoitokunta isännöi Suomenlinnassa 3.-5.10.2012 järjestettävää Nordic World Heritage -konferenssia. Konferenssin tavoitteena on määritellä ne tarvittavat toiminnot, joilla Unescon maailmanperintösopimus saataisiin sulautettua Pohjoismai-siin yhteisöihin. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on järjestää kansainvälinen konfe-renssi ja tutkia asiakastyytyväisyyskyselyn avulla, kuinka järjestelyissä onnistuttiin ja mi-ten samanlaisia tapahtumia voitaisiin jatkossa kehittää. Tämän opinnäytetyön kehitys-ehdotuksia onkin jo käytetty suunniteltaessa seuraavaa Nordic World Heritage -konferenssia.

Opinnäytetyön teoreettisena viitekehyksenä toimii kokousala, konferenssin suunnitte-luun ja järjestämineen vaadittavat toiminnot sekä asiakastyytyväisyys. Nordic World Heritage -konferenssin suunnittelu ja järjestelyt on käyty läpi omassa kappaleessa. Asia-kastyytyväisyystutkimus toteutettiin määrällisen tutkimusmenetelmän avulla. Asiakas-tyytyväisyyskyselyn tuloksien perusteella on tehty kehitysehdotukset seuraavia saman-laisia tapahtumia varten.

Konferenssiorganisaatio on tyytyväinen konferenssin eteen tehtyyn työhön. Asiakastyy-tyväisyyskyselyn perusteella voidaan todeta, että Nordic World Heritage -konferenssi oli osallistujien mielestä onnistunut. Jotta seuraavasta samanlaisesta tapahtumasta voi-taisiin tehdä entistä parempi, kehitettävääkin löytyy. Esimerkiksi workshoptyöskente-lyn aikataulutusta voidaan parantaa, puhujien aiheita ja esityksiä tarkentaa sekä lisätä sosiaaliseen ohjelmaan opastettu kierros konferenssipaikassa ja -kaupungissa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste