Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Marketing Plan : Klubi Tampere

Kuivala, Wilma (2013)

 
Avaa tiedosto
Kuivala_Wilma.pdf (322.7Kt)
Lataukset: 


Kuivala, Wilma
Tampereen ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013120219491
Tiivistelmä
The aim of this thesis was to create a marketing plan for Klubi Tampere, which provides restaurant services and products and live music as a service and a product. The main aim of the marketing plan was to clarify the image of the company and to reach a wider array of customers not just in Tampere but all over Finland.

The thesis describes the basic issues of marketing management and the contents of a marketing plan. The concepts of the analyses utilized are also explained in the thesis.

All the actions described in the marketing plan were planned for the current situation of the company keeping in mind the tough and constantly evolving competition of the restaurant business. The aspects of social media and online networking were also taken into account.


The marketing plan can be found in the appendix of this thesis and it is not published due to privacy reasons.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste