Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kanta-asiakastutkimus Expert Ylivieskan Kodinkone Oy:lle

Kakkori, Ville; Kajasmaa, Petteri (2013)

 
Avaa tiedosto
Ville_Kakkori.pdf (525.9Kt)
Lataukset: 


Kakkori, Ville
Kajasmaa, Petteri
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013121020677
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Expert Ylivieskan Kodinkone Oy:n kanta-asiakkaiden tyytyväisyyttä, ostokäyttäytymistä ja asiakasuskollisuutta. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakkuudenhallintaan asiakassuhteen eri vaiheissa. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli tehdä asiakaskysely Expert Ylivieskan Kodinkone Oy:n kanta-asiakkaille. Tavoitteena oli myös saada toimeksiantajalle hyvä yleiskuva Expert Ylivieskan Kodinkone Oy:n kanta-asiakkaiden tyytyväisyyden tilasta.

Opinnäytetyömme koostuu kahdesta osiosta. Teoreettisessa osiossa käsitellään asiakkuudenhallintaa. Asiakassuhteen elinkaaresta edetään kanta-asiakkuuteen sekä asiakasuskollisuuteen. Empiirisessä osiossa analysoidaan Expert Ylivieskan Kodinkone Oy:lle tehtyä kanta-asiakaskyselyä.

Expert Ylivieskan Kodinkone Oy:n kanta-asiakastutkimus suoritettiin talvella 2012–2013. Tavoitteena oli saada n. 100 vastausta. Lopullinen vastausmäärä oli 109. Tutkimustulokset osoittivat, että Expert Ylivieskan Kodinkone Oy:n kanta-asiakkaat ovat suurilta osin erittäin tyytyväisiä yrityksen asiakaspalveluun, tuotteisiin ja toimintaan. Kanta-asiakkaat pitivät yrityksen mainetta hyvänä, kehuivat henkilökuntaa ystävälliseksi ja pitivät myymälän sijaintia hyvänä. Eniten parannettavaa jäi kaipaamaan myymälän viihtyisyys ja asiakkaiden huomioiminen ruuhkatilanteissa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste