Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Global voice of the customer : asiakastyytyväisyyskyselyn toteutus ja kehityssuunnitelma

Suominen, Henna (2013)

Avaa tiedosto
Suominen_Henna.pdf (1.592Mt)
Lataukset: 


Suominen, Henna
Turun ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013121721500
Tiivistelmä
Diversey Suomi Oy on osa maailmanlaajuista Sealed Air -yhtiötä. Yritys tarjoaa kattavia siivous- ja hygieniaratkaisuja paitsi elintarvike- ja pesulateollisuudelle myös julkishallinnon sekä pienempien yritysten puhtaanapidon tarpeisiin. Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa Diversey Suomi Oy:lle toimiva kehityssuunnitelma, jonka avulla yritys voi parantaa palveluitaan. Toinen keskeinen tavoite on tuoda esille selkeä kuva siitä, mitä mieltä Diverseyn asiakaskunta on saamastaan palvelusta.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käydään läpi eri asiakaspalvelukeskustyypit ja niiden toimintatavat. Lisäksi työssä paneudutaan asiakaspalveluhenkilöltä edellytettyihin ominaisuuksiin ja kykyihin. Teoriaosan viimeisessä osiossa tarkastellaan asiakastyytyväisyyttä käsitteenä sekä pohditaan asiakastyytyväisyyden mittaamisen ja tutkimisen keinoja.

Työssä käydään läpi toimeksiantajayrityksessä vuoden 2013 alkupuolella käynnistetyn Global Voice of the Customer –kehitysohjelman tavoitteet ja tausta. Empiirinen osuus on jaettu kahteen osaan. Ensimmäisessä osiossa selvitetään kehitysohjelman myötä rakennetun asiakastyytyväisyyskyselyn toteuttamisprosessi vaihe vaiheelta ja analysoidaan kyselyn tulokset. Toisessa osassa esitellään kehitettävät alueet ja kehityssuunnitelma, joka on laadittu asiakastyytyväisyyskyselyn tulosten pohjalta toiminnan parantamiseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste