Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Palvelulogiikan omaksuminen vuokravälitysyrityksessä : fokuksena markkinointitoimenpiteet

Talvitie, Jonna (2013)

 
Avaa tiedosto
Talvitie_Jonna.pdf (486.5Kt)
Lataukset: 


Talvitie, Jonna
Turun ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013121321179
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään sitä, miten pieni vuokravälitysyritys pystyy integroimaan palvelulogiikan näkökulman markkinointiinsa sekä muuhun toimintaansa. Työn toimeksiantaja, ”asiakasyritys”, tilasi opinnäytetyön saadakseen markkinointisuunnitelman sekä ideoita kohderyhmän tavoittamiseen. Opinnäytetyön tavoitteena on ohjeistaa erilaisin markkinointitoimenpitein asiakasyritystä tavoittamaan kannattavimmat kohderyhmät (nykyiset ja uudet) sekä muodostamaan asiakassuhteita palvelulogiikan avulla.

Opinnäytetyö käsittelee markkinoinnin eri osa-alueita asiakaslähtöisesti. Se painottaa sisäisen markkinoinnin tärkeyttä vuokravälitysyrityksessä sekä pohtii asiakasyrityksen tulevaisuuden haasteita toteuttaa palvelulogiikan avulla markkinointia omien henkilö-, aika- ja talousresurssien puitteissa.

Viimeisessä kappaleessa keskitytään markkinointitoimenpiteiden seurantaan ja siihen, mitä eri keinoja ja kanavia seurantaan tulisi käyttää. Kappaleessa annetaan myös kehitysideoita
asiakaspalvelun, yhteistyön, innovatiivisen markkinoinnin, hinnoittelun ja yrityskuvan kehittämiseen.

Lopuksi liitteisiin on laadittu kysymyksiä, joita asiakasyritys voi käyttää lähtiessään selvittämään kohderyhmän ajatuksia ja tarpeita. Kaikki opinnäytetyössä ehdotetut markkinointitoimenpiteet on laadittu antamaan asiakasyritykselle uusia työkaluja markkinoinnin suunnitteluun, joista asiakasyritys voi poimia osia tai ottaa suunnitelman kokonaisvaltaisesti käyttöön.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste