Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sähköisen markkinoinnin hyödyntäminen yritystoiminnassa : case Paimek Oy

Kuusisto, Mika (2013)

 
Avaa tiedosto
Mika Kuusisto.pdf (896.1Kt)
Lataukset: 


Kuusisto, Mika
Turun ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013121821763
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli testata erilaisia markkinointikanavia oikeanlaisen löytämiseksi. Aluksi kanavia ei yrityksellä ollut juuri lainkaan, joten oli aloitettava ruohonjuuritasolta. Sähköinen markkinointi osoittautui tehokkaimmaksi tavaksi uusasiakashankintaan sekä nykyisten asiakassuhteiden ylläpitoon.
Tässä opinnäytetyössä keskitytään pääasiallisesti sähköiseen markkinointiin, mutta samalla myös tavanomaisempiin markkinointikanaviin, koska sähköinen markkinointi tukee myös muita markkinointikanavia.
Paras menetelmä uusasiakashankintaan löytyi, kun Google Adwords osoittautui kaikkein kustannustehokkaimmaksi kanavaksi yrityksen asiakashankintaan.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste