Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Public Relations as a Marketing Strategy

Hoang, Huong (2013)

 
Avaa tiedosto
Hoang_Huong.pdf (1.279Mt)
Lataukset: 


Hoang, Huong
Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013121821745
Tiivistelmä
This thesis work focuses on Public Relations (PR) role in Marketing strategy as a tool to build and strengthen company brand image. Moreover, the thesis also distinguishes the difference between a Finnish PR company (Jolly Dragon) and a Vietnamese PR company (Unilever) in organizing firm’s structure and task allocation. Qualitative research method is suitable for this topic since the relevant information and data analysis is mainly based on textbooks, companies’ papers, and interviews with the management. The thesis reveals the important role of PR and how PR can fulfill customer demand as well as manage to affect public awareness through modern methods which have emerged lately due to advances in technology.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste