Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakaspalautteiden hyödyntäminen myyntiprosessissa

Karinen, Eelis (2022)

 
Avaa tiedosto
Karinen_Eelis.pdf (427.2Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Karinen, Eelis
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202201211556
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten Rudus Oy:n valmisbetoniyksikkö hyödyntää asiakaspalautteita tällä hetkellä, sekä pohtia miten palauteprosessia saadaan parannettua. Työn tarkoitus oli myös tuoda esille näkökulmia, miten asiakaspalautteita saataisiin kerättyä entistä paremmin valmisbetoniyksikön myyntityössä.
Työn teoriaosuudessa käsiteltiin asiakaspalautteita, niiden keräämistä, analysointia ja tämän merkitystä myyntiin. Lisäksi perehdyttiin, mitä hyötyjä asiakaspalautteilla voi olla laadunhallintaan ja miten se parantaa yrityksen kokonaisval-taista kehitystä. Tutkimus suoritettiin kehittämisprojektityyppisenä toimeksiantona, jossa tutkija työskenteli itse tutkittavassa yksikössä myynti-insinöörinä. Tutkimustyö aloitettiin keväällä 2021 ja suoritettiin Helsingissä Etelä-Suomen valmisbetoniyksikössä. Tutkimukset suoritettiin asiantuntiahaastatteluilla sekä omilla havainnoilla yrityksen myynnin parista.
Tutkimusten perusteella Etelä-Suomen valmisbetoniyksikössä palautetta on haastava saada kirjallisesti, kun taas asiakaskohtaamisilla palautetta saadaan paljon. Yritysten välillä on jatkuvaa kilpailua ja tuotteita on kehitettävä jatkuvasti. Asiakaspalautteiden avulla saadaan tietoon tuotteiden ja laadun todellinen arvo, joten palautteiden jatkuva kerääminen on tärkeää.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste