Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

How to conduct a market research : for a start up company providing mobile self-care applications for public healthcare sector

Holma, Tuomas (2014)

 
Avaa tiedosto
Tuomas_Holma_Bachelor_Thesis.pdf (553.4Kt)
Lataukset: 


Holma, Tuomas
Turun ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201401301876
Tiivistelmä
Mobiili teknologian kehitys on luonut uusia tapoja sen hyödyntämiseen terveydenhuollossa. Samaan aikaan julkinen sektori käy läpi murrosta ja tarvitsee uusia kustannustehokkaita ratkaisuja.
Suomessa on paljon mobiilisovelluksissa tarvittavaa tietotaitoa. Suuri osa tästä tietotaidosta on Nokian jälkeiseen aikaan syntyneissä startup-yrityksissä. Että osa näistä yrityksistä osaisi vastata julkisen sektorin tarpeisiin täytyy niiden pystyä ymmärtämään nämä tarpeet. Tässä tilanteessa markkinatutkimuksen tekeminen tulee tarpeeseen.
Tämä opinnäytetyö on opas tällaisille startup-yrityksille. Tavoitteena on esittää mitä voidaan saavuttaa markkinatutkimuksella ja miten se voidaan tehdä tehokkaasti. Ajatuksena on myös auttaa yritystä varautumaan ongelmiin jotka esiintyvät usein prosessin aikana.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste