Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sustainable Marketing - A Consulting Manual

Mischnick, Alexandra (2020)

 
Avaa tiedosto
The Thesis (2.630Mt)
The Manual (294.7Kt)
Lataukset: 


Mischnick, Alexandra
2020
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202201311854
Tiivistelmä
Due to the current environmental state the shift from conventional business actions like production, manufacturing and design, towards environmentally sustainable business actions is more needed than ever. This change should flow into all companies’ departments, including marketing. Research confirms that for a significant improvement of sustainable behavior, institutions and companies of all sizes are required to educate about environmental awareness, provide chances for environmental behavior and guide the consumers towards sustainable choices and an environmentally compatible lifestyle. This thesis comprises a literature review on sustainable marketing and its most crucial functions, as well as a manual that will help small companies and start ups to implement sustainable marketing into their daily business actions.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste