Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Grafiikan ohjelmointia Android-peliprojektissa (Canvas ja OpenGL ES 1.0)

Rissanen, Joni (2014)

 
Avaa tiedosto
Rissanen_Joni.pdf (489.1Kt)
Lataukset: 


Rissanen, Joni
Tampereen ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201403052868
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö kertoo tekemästäni peliprojektista Android-käyttöjärjestelmälle, keskittyen graafisen puolen ohjelmointiin. Projekti on tehty kahdella eri tavalla; ensin tehden grafiikat Canvas-luokkaa käyttäen, sitten käyttäen OpenGL ES 1.0-ohjelmointirajapintaa. Tässä opinnäytetyössä vertaillaan näitä kahta menetelmää aloittelevan Android-ohjelmoijan näkökulmasta.

Opinnäytetyön tarkoituksena on antaa neuvoja muille aloitteleville Android-ohjelmoijille ja valmistaa heitä mahdollisesti eteen tuleviin ongelmiin, joita itselleni on tullut vastaan projektia tehdessäni.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste