Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

INBOUND -MARKKINOINNIN HYÖDYNTÄMINEN FLOWWI MAGAZINEN TUNNETTUUDEN PARANTAMISEKSI

Suomäki, Tiina (2013)

 
Avaa tiedosto
Suomaki_Tiina.pdf (1.256Mt)
Lataukset: 


Suomäki, Tiina
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201402242614
Tiivistelmä
Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä toimeksiantajan Flowwi Street Dance Culture Magazinen päätoimittaja Johanna Hurmeen kanssa.

Tutkimuksessa haettiin vastauksia seuraaviin kysymyksiin

”Mitkä ovat kohderyhmille sopivimmat markkinointikanavat?” ja ”Millaista on katukulttuurista kiinnostuneiden ostokäyttäytyminen internetissä?”

Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Flowwi Magazinen markkinoinnin asiakaslähtöisyyttä ja markkinointiviestin kohdistamista oikeille ihmisille, oikeassa paikassa, oikeaan aikaan ja oikealla tavalla. Tutkimuksen tarkoituksena oli myös löytää keinoja Flowwi Magazine - verkkolehden tunnettuuden parantamiseksi.

Tutkimus tehtiin monimenetelmätekniikan avulla. Kvantitatiivisen Digium - kyselyn avulla haluttiin selvittää kohderyhmän ostokäyttäytymistä internetissä sekä heidän käyttämiään markkinointikanavia. Aineistoa täydennettiin kvalitatiivisilla teema- ja sähköpostihaastatteluilla. Näiden aineistojen tueksi analysoitiin Flowwi Magazinen sivustoliikennettä ja hakusanoja.

Tutkimuksen perusteella saatiin selville, että sähköisistä markkinointikanavista sosiaalinen media (esimerkiksi Facebook) soveltuu hyvin kohderyhmälle. Internetissä olevan tiedon maksullisuus aiheuttaa haasteita kohderyhmän keskuudessa.
Tutkimuksen tuloksista syntyneitä johtopäätöksiä tullaan hyödyntämään parhaillaan käynnissä olevassa Flowwi Magazine - verkkolehden ja internet-sivuston päivitysprosessissa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste